(انگلیسی) English     (عربی) Arabic

موسسه تحقیقات، درمان و آموزش سرطان: استرس
جستجو در سایت

استرس

استرس
مهر ۱۹, ۱۳۹۵

غذاهایی که باعث از بین بردن استرس می‌شوند: چگونه این مواد عمل می‌کنند؟

getimage-1 مواد غذایی می‌توانند به شیوه‌های مختلف بر کنترل استرس کمک‌کننده باشند، مانند یک کاسه شوربای جوی دوسر (oatmeal) باعث افزایش سطح سروتونین (ماده شیمیایی در مغز که باعث ایجاد آرامش می‌گردد) می‌شود. مواد غذایی دیگری وجود دارند که باعث کاهش سطوح کورتیزول و آدرنالین (هورمون‌های ایجادکننده استرس) که با گذشت زمان باعث بروز عوارضی در بدن می‌گردد،‌ می‌شوند. یک رژیم غذایی سالم می‌تواند با حمایت کردن سیستم ایمنی و کاهش میزان فشار خون با اثرات استرس مقابله کند. آیا می‌دانید کدام یک از موادغذایی جزء مقابله‌کننده‌ها با استرس هستند؟

مدیریت استرس با غذا

getimage استرس: همة ما دچار استرس می‌شویم و اینکه چگونه آن را اداره کنیم می تواند خیلی چیزها را تغییر دهد. از آنجایی که استرس فراوان می‌تواند برروی سلامت جسمانی تأثیر بگذارد. مدیریت استرس یک ابزار پرقدرت برای سلامتی می‌باشد. برای اعمال این مدیریت راه‌حل‌های فراوانی وجود دارد و یکی از این روش‌ها به آنچه که می‌خورید مربوط است. این مطلب را بخوانید تا دریابید چگونه استرس را با رژیم غذایی می‌توانید مدیریت کنید.
ارسال شده در اسلایدها

ارسال نظر

*