جستجو در سایت

مراقبت خانگی برای بیماران سرطانی

مراقبت خانگی برای بیماران سرطانی
تیر ۲۰, ۱۳۹۷

مراقبت خانگی برای بیماران سرطانی

 

 نکات کلیدی

پزشک، پرستار یا مددکار اجتماعی می‌توانند اطلاعاتی درباره نیازهای خاص بیمار، در دسترس بودن خدمات مراقبت در منزل و فهرستی از مؤسسات محلی مراقبت خانگی ارائه دهند.

خدمات ارائه شده توسط مؤسسات مراقبت خانگی می‌تواند شامل دسترسی به تجهیزات پزشکی؛ ملاقات پرستاران مجاز، فیزیوتراپیست‌ها و مددکاران اجتماعی؛ کمک در انجام کارهای عادی، درست کردن غذا و بهداشت شخصی؛ و تهیه دارو شود.

بیماران سرطانی اغلب با مراقبت خانگی احساس راحتی و ایمنی بیش‌تری دارند. بسیاری از بیماران می‌خواهند در خانه بمانند به‌طوری که از خانواده، دوستان و محیط آشنای اطراف جدا نشوند. مراقبت خانگی می‌تواند به بیماران در رسیدن به این خواسته کمک کند. این امر اغلب یک رویکرد گروهی را به‌کار می‌گیرد که شامل پزشکان، پرستاران، مددکاران اجتماعی، فیزیوتراپیست‌ها، اعضای خانواده و دیگران می‌شود. مراقبت خانگی می‌تواند برای بیماران و بهداران هم پر ارزش و هم پر دردسر باشد. می‌تواند روابط را تغییر دهد و لازم است خانواده‌ها برای مسائل جدید و کنار آمدن با همه جنبه‌های مراقبت از بیمار آشنا شوند. برای کمک به آماده شدن برای این تغییرات، بهداران و بیماران به سؤال و دریافت اطلاعات تا جای ممکن از گروه مراقبت خانگی یا سازمان‌های تخصصی مراقبت خانگی تشویق می‌شوند. پزشک، پرستار یا مددکار اجتماعی می‌توانند اطلاعاتی درباره نیازهای خاص بیمار، در دسترس بودن خدمات مراقبت در منزل و فهرستی از مؤسسات محلی مراقبت خانگی ارائه دهند.

ارسال شده در مجموعه مقالات

ارسال نظر

*

code